Web Access Contact Center Application
Munkatársaink több, mint 6 éve foglalkoznak call center alkalmazások fejlesztésével, telepítésével. Kezdetben hagyományos PSTN környezetben implementáltuk megoldásainkat. Az ott szerzett tapasztalatokat felhasználva készítettük el több éves fejlesztői munka eredményeként VoIP alapokra épülő call center alkalmazásunkat. A VoIP technológia nem volt ismeretlen előttünk, hiszen már 2000-2001 években is fejlesztettünk erre épülő alkalmazást. Abban az időben ez még csak egy egyszerű, a telefonálást elősegítő platformfüggetlen VoIP kliens szoftver volt, megfelelő szerver oldali támogatás nélkül.Sajnos abban az időben nem volt széles körben elérhető, megfelelő sávszélességű Internet szolgáltatás, mely lehetővé tette volna, hogy alkalmazásunk kisebb call centereket is elérjen és azt hatékonyan tudják használni a minden napok során.
Fejlesztéseink során törekszünk arra, hogy a legújabb webes technológiákat használjuk, figyelve arra, hogy az elkészült termék bővíthető, biztonságos, moduláris felépítésű legyen. Igyekszünk a megrendelőink igényeit szem előtt tartani, és azokat figyelembe véve a jövőbeni fejlesztéseinkbe beépíteni. Nagy hangsúlyt fektetünk a személyes kapcsolatokra, illetve az ügyfélközpontú támogatásra is.
Bízunk benne, hogy hamarosan Önt és cégét is ügyfeleink körében köszönthetjük!
A WaccApp fejlesztő csapata!