Web Access Contact Center Application
SaaS
|
LAN Server
|
Kezelőfelület | Bejövő | Kimenő | Vegyes |
Operátor / Supervisor felület Egységes, átlátható, könnyen kezelhető felület, mind az operátorok, mind a supervisorok számára. Központban az ügyfél adatokkal. |
|||
Adminisztrátor felület |
|||
Megrendelő felület A megrendelő egy webes felületen keresztül követheti nyomon kampányai állapotát. |
Alap funkciók | Bejövő | Kimenő | Vegyes |
Kampány beállítások Az egyes megbízói feladatok külön kampányokba szervezhetők. A kampányok kézzel, de akkor automatikusan is indíthatók. A leállítás lehet kézi, időzített, vagy kvótázásos is. |
|||
Adatbázis kezelő Egyedi híváslisták, adatbázisok feltöltése CSV-ből a kampányokhoz. Tetszőleges szerkezet, exportok kezelése. |
|||
Dokumentum kezelés Szerződések, ajánlatok, templatek kezelése. Beszélgetés közben kitöltött dokumentumok e-mailen keresztüli automatikus elküldése. |
|||
Tárcsázási szabályok Tárcsázási időszakok és szabályok beállítása kampányonként. |
|||
Felhasználó kezelés Teljeskörű felhasználó és csoport kezelés. Skillek beállítása. |
|||
Jogosultsági rendszer Jogosultsági szintek, előre definiált szerepkörök. Felhasználónként külön-külön is lehet szabályozni az egyes modulokhoz való hozzáférés. Read-only beállítások kezelése. |
|||
Terminációs kód szerkesztő Rendszerszintű és kampányszintű terminációs kód kezelés. Egyedi értékek meghatározása az exportokhoz. |
|||
Kérdőív szerkesztő Grafikus kérdőív / script szerkesztő. Virtuális kérdések beállítása, áttekinthető elágazások kezelése. |
|||
Üzenetküldés Szöveges felhasználói és rendszer üzenetek küldése operátoroknak, supervisoroknak. Online chat. |
|||
Archiválás Kampányok ütemezett és kézi archiválása, mentések készítése. Megrendelői export létrehozása. |
Telefonos funkciók | Bejövő | Kimenő | Vegyes |
IVR szerkesztő Interaktív, hangvezérelt menűrendszer. |
|||
PBX funkciók Egyéb VoIP eszközök kezelése, mint asztali készülékek, ISDN gateway, stb. |
|||
Manuális tárcsázó Kézi tárcsázó az operátori kliensben. |
|||
Power/Prediktív tárcsázó Automata tárcsázási eljárások. |
|||
ACD - Automatic Call Distribution |
|||
SBR - Skills-Based Routing Tudás szerinti híváskiosztás az operátorok között. |
|||
Call Blending Egyenletes hívás elosztás, hívások keverése. |
|||
Visszahívás kezelés Viszahívások beállításának lehetősége, a beállított visszahívások automatikus vagy kézi indítása. |
|||
Hangrögzítés Beszélgetések rögzítése. |
Listák, statisztika, monitor |
Bejövő | Kimenő | Vegyes |
Híváslista (CDR) | |||
Online operátorok | |||
Aktuális hívások | |||
Kimenő hívás statisztika | |||
Bejövő hívás statisztika | |||
IVR statisztika | |||
Operátori statisztika | |||
Supervisori statisztika |
Extra funkciók |
Bejövő | Kimenő | Vegyes |
Üzenetrögzítő A hívó üzenetet hagyhat, amennyiben nem elérhető az operátor, vagy nyitvatartási időn kívül érkezik a hívás. |
|||
Belehallgatás / Tanítás A supervisor belehallgathat egy beszélgetésbe, illetve segíthet az operátornak egy adott hívás lebonyolításában. |
|||
Konferencia hívás Konferencia hívások kezelése. |
|||
Kvótázás | |||
WebService interface Felület a külső programokkal való kommunikációhoz. |
|||
Távmunka kezelés |
Felületek
Alap funkciók
Telefonos funkciók
Kimutatások, felügyelet