Web Access Contact Center Application
SaaS
|
LAN Server
|
Szakértő kollégáink segítségével segítünk Önnek kiválasztani a legjobb megoldást szolgáltatásaink közül. Szükség eseténtámogatást nyújtunk egy új call center beüzemeléséhez, kampányok felépítéséhez, scriptek és kérdőívek programozásához.
Megoldásunk elérhető SaaS (Software as a Service) és LAN Server (Helyi hálózati szerver) formájában is.
Azon cégek számára, akik beruházási költségek nélkül kívánják igénybe venni szolgáltatásunkat, a SaaS megoldást javasoljuk. Így elkerülhető a szerver beszerzés, telepítés, IT struktúra módosítása, rendszerfelügyelet költségei. Amennyiben a későbbiek során mégis úgy döntenek, hogy szeretnének áttérni a LAN Server megoldásra, ekkor cégünk vállalja a szerver telepítését, konfigurálását, adatok áthelyezését az új szerverre.
Előnyei
Saját IT infrastruktúrával rendelkező cégek számára, illetve azon megrendelőinknek ajánljuk, akik hosszú távra terveznek. Állandó legalább 10 operátorral rendelkező cégek számára, hosszabb távon kifizetődőbb, egyszeri, nagyobb beruházást igényel.
Előnyei
Felületek
Alap funkciók
Telefonos funkciók
Kimutatások, felügyelet