Web Access Contact Center Application
A WaccApp egy platform független web alapú contact center alkalmazás. Ergonomikus kezelőfelülettel, rendszer-integrációval, felügyeleti rendszerrel segíti egy call center minden napi munkáját.
Felhasználási területek
Kimenő kampány
Telemarketing, telefonos értékesítés
Telefonos közvélemény kutatás
Adatbázis építés
Kintlévőség kezelés
Ügyfél elégedettség mérés
Bejövő kampány
Telefonos ügyfélszolgálat
Tudakozó
Segélyszolgálat
Rendelés felvétel
Információs vonal
Támogatott telemarketing funkciók
Manuális, prediktív, power tárcsázó
Visszahívások automatikus kezelése
Scriptek, kérdőívek kezelése
Valós idejű statisztikák
Megrendelő felület
Hangrögzítés
Megrendelő adatbázisok kezelése, adatok exportálása
Támogatott ügyfélszolgálati funkciók
IVR hangmenü
Tárcsázási időszakok kezelése
Üzenetrögzítő
Hangrögzítés
Hívás átkapcsolása, konferencia beszélgetés
Automatikus (ACD) és tudás alapú (SBR) híváselosztás
Visszahívások kezelése
Számos call center alkalmazás érhető el az Interneten. Amiben mi különbözünk az-az, hogy mindig próbálunk az ügyfél igényeihez igazodni, az egyedi kéréseket, kívánságokat kielégíteni. Ennek köszönhetően egy olyan megoldást kínálunk mely tetszőlegesen testreszabható, illeszthető meglévő rendszereihez.
Amennyiben Ön még csak most ismerkedik a call centerek funkcióval, lehetőségeivel, kérje szakértőnk segítségét, hogy alaposabban megismerje alkalmazásunkat. Egyeztessen időpontot kollégánkkal, mikor is személyesen mutatjuk meg Önnek alkalmazásunk hatékony működését, válaszolunk kérdéseire!